sreda, 28. maj 2014

#fashion&me

Poletje se hitro približuje in s tem si tudi jaz polnim svojo škatlico z nakitom, ki bo še bolj popestril moja poletna oblačila. Prišla je nova pošiljka verižic in kot majhni otrok sem spet nasmejana do ušes. Zraven verižic sem tako nora le še na torbice, na katere pa še pridno čakam.
Upam da vam bo všeč.


Perlice so me letos več kot samo prevzele. Všeč so mi v vseh možnih oblikah. Velike, majhne, tiste srednje, samo da so perlice. Spomnim se, da jih je moja babi zelo rada nosila v mlajših letih. Sedaj so spet tukaj. Čeprav moj očim vztrajno trdi, da z njimi zgledam kot novoletna jelka, se jaz ne pustim. Bolj kot so kombinirane s diamantki, barvnimi kamni-bolj so mi všeč. Perlice so me osvojile :) 


Privoščila pa sem si tudi nekaj drugačnega. Mint in roza sta vsekakor moji večni barvi, kateri dvomim da se bom lahko kdaj naveličala. Ker imam ogromno oblačil predvsem v teh dveh barvah, sem si naročila tudi nekaj takšnega:


Mint kamnenčki, kombinirani z zlato zlitino. Čisto za moj okus. Verižico bom lahko tako kombinirala z zlatimi dodatki, ki so več kot nujni za mojo vsakdanjo garderobo. 



Prečudovita "spike" verižica pink barve bo krasila moj vrat večji del poletja, saj je res TOP.


Tu so tudi levčki, ki so obnoreli ves svet z menoj vred. Uhančki, prstan, verižica-nepogrešljiv del moje zbirke nakita.

Več o mojem modnem okusu naslednjič**

Ni komentarjev:

Objavite komentar